Thursday, November 27, 2008

Mr Zuhairi..

Tadi Rambo call Zuhairi. Tergelak besar dia bila Rambo citer tentang sesuatu yang terjadi ke atas Rambo 2-3 minggu lepas...Rambo pun gelak lah jugak..hilang sedih..( kat luar la kan...dalam hati, biarlah sendiri je yang tahu...)
Jangan jeles ya Shimah...ada rahsia antara kami tau...heh2..!!
Biasalah kan..bila kita rasa comfort dengan someone, kita akan rasa selamat untuk saling berkongsi apa jua..Itu le friendship Rambo dengan Zuhairi.. one of the DPAs..kawan baik arwah Hamzah..Nanti ada masa, Rambo akan citer lagi pasal Mr Zuhairi..

3 comments:

Anonymous said...

Wah... ada artikel tentang kau lak yer. Next artikel jgn kutuk lebih² lak. Nanti ada yang mula kutuk dan jeles. Ni kalau si sharif setan, antu raya dan che dat tahu memanglah dia buat ketupat awal² before Hari Raya Aidil Adha. Mana si Shema ni dah lama tak nampak comment dia. haha...

shema said...

Cakkkkkk... here i am hehehe.. aku tak jeles hahaha (aku pun gelak besar).. Ni aku malehhh nak interframe ni, tapi aku happy ko rang bahagia hahahaha - gelak aku ni ada makna tau :-)

Kude, mummy.. acik.. nko tgk dia 2 org ni....

aifa99 said...

Ni aku maleh citer ni...ko org jgn salah tafsir..kita org gelak lain makna la..heh2..!