Tuesday, August 2, 2011

AKU RINDU

Aku rinduu....!!..Hahaha...jangan salah sangka...Aku rindukan banyak perkara yang dah berlalu....

i) aku rindukan zaman ITM aku
ii) aku rindukan zaman aku bergelar pelajar FE UKM
iii) aku rindukan aku yang sangat rajin bekerja hingga malam2 kat ofis...
iv) aku rindukan zaman aku jadi ketua koir...lalalala....jangan marahh...!!
v) aku rindukan zaman awal ofis aku ....kerja punyalah banyak...tapi okey...x yah pakai punch card...tapi still datang on time...!!
vi) of coz aku rindukan my 1st boss....!
vii) aku rindukan zaman kami jaga kedai serbanika...
viii) dan aku rindukan zaman aku jaga kelab staf....!!...time2 pose nie..1st year tu..arrange bukak pose..2nd year .gi cari kuih raya/hamper raya untuk staf...pas tu sibuk2 psl family day/trip ke cameron...Huhu...tahun nie dah tak de benda2 tue utk aku handle...
ix) dan..lastly...aku rindu zaman aku sangat2 dipercayai ...ada free-interaction dgn org2 d atas ...

Skrg ..ade jer yang tak kena dgn apa yg aku buat...huhu...sob..sob...

Tapi tak per...di kiri kanan kita kan ada yang mencatit nya...!...bak kata dpsm..." nanti kita kira kat sana lah.."...hmmm....

No comments: