Friday, October 2, 2009

PEWARIS TUAN TABAL

Dengan ini adalah diisytiharkan bahawa Rambo adalah pewaris Tuan Tabal....hehe...!! Sape lah Tuan Tabal ni ye..Untuk pengetahuan korang sume ....Tuan Tabal ni adalah salah sorang ulama negeri Kelantan ....Rambo ni kira pangkat cicit ler....Huh...!..jangan main-main...Rambo ada darah ulama rupenya.....hahaha...pas2 ni kena panggil Rambo ...ustazah Rambo....! Perjumpaan Aidilfitri keluarga Tuan Tabal diadakan pada hariraya ke-empat 23hb September 2009 di Perdana Resort, Pantai Cahaya Bulan Kota Bahru Kelantan..Rambo, kakak Rambo Kak Linda dan Kak Niza sekeluarga bertolak ke KB pada hari Selasa lagi 22/9/09...sampai kul 10.00pm ..tidor di umah cousin kat Kadok...The next day, 24/9/09 kita orang gi ke PCB untuk attend gathering tu...Difahamkan dalam 1,400 orang pewaris Tuan Tabal yang attend..Jangan marah beb....gathering tu dirasmikan oleh Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat...!!..Hmm...ayu dan comel tak Rambo berbaju kurung merah di majlis tu...hehe...!

6 comments:

shema said...

baju tu merah ke maroon? yg makcik nampak merah beg besor kat belakang cam nak naik aji..

wani said...

fara

baru2 ni wani balik beraya kat kelantan, wani tidur kat satu rumah tumpangan kat Ketereh. Lepas balai bomba tu, lepas jambatan ada satu deret kedai di sebelah kanan. rumah tumpangan tu belakang kedai la. RM100 per night ada 2 bilik, 3 katil. 2 katil tu king size. ada lak lagi extra toto dan extra 10 bantal. kalau nak gi rombongan kahwin pun worths angat stay kat situ.

hairie @ zm said...

ko pewaris ke berapa. x apalah nanti jadilah ustazah rock yer.

Unknown said...

Assalamualaikum.Kak Farah ngape tak pegi umah kita raya ari tu. kitapun ada kat kg. tak sudi ye,rumah cik ha nak pegi lak.any way teruskan berkarya...Norliza Che Hamat. ex student ukm fpi.

aifa99 said...

Liza...bkn x sudi...memang x sempat..Nampak gaya klu balik kelate kena duk 2-3 minggu baru abis berjalan...!hehe..

Tajul said...

hurmmm.kalau auntie ada darah Tuan TAbal, saya pun ada ka?cerita ler sikit..